یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
شهردار قم شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت

حوزه/ مدیر کل حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد با انتشار پیامی شهادت سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان را تسلیت با لبیک به فرمان ولی امر مسلمین جهان آمادگی خود را جهت کمک به مردم لبنان و رویارویی با رژیم خونخوار و جنایتکار صهیونیستی اعلام می دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین صفدر پناهی مدیر حوزه علمیه استان کهگیلویه وبویراحمد، در پیامی شهادت سید مقاومت حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله (رحمت‌الله علیه)، دبیرکل بزرگ و مجاهد حزب‌الله لبنان، را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ

«مِّنَ ٱلمُؤمِنِینَ رِجَالࣱ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیهِۖ فَمِنهُم مَّن قَضَیٰ نَحبَهُۥ وَمِنهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُواْ تَبدِیلا »

خبر شهادت مظلومانه روحانی مجاهد و خستگی ناپذیر سید جبهه مقاومت و رهبر شجاع و بی بدیل حزب الله لبنان موجب تألم و تاسف همه آزادگان و مسلمانان جهان شد.

این سیّد شجاع و با اخلاص و فداکار جبهه مقاومت با لبیک به ندای امام حسین علیه السَّلام به جمع یاران شهیدش پیوست مکتب او ماندگار و الهام بخش در جهان اسلام است.

اسراییل و آمریکا وایادی استکبار بدانند که شهادت مجاهدان جبهه مقاومت نمی تواند مانعی برای رسیدن به تحقق آرمان های بزرگ اسلام و تمدن نوین اسلامی شود.

حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد شهادت این شهید والامقام را به محضر رهبر معظم انقلاب، مردم شریف ایران و ملت لبنان و جبهه مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت می گویید و با لبیک به فرمان ولی امر مسلمین جهان آمادگی خود را جهت کمک به مردم لبنان و رویارویی با رژیم خونخوار و جنایتکار صهیونیستی اعلام می دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محسن IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    0 0
    لبیک یا امام خامنه ای